26 Şubat 2012 Pazar

Zeyno ile Tosi'nin Hikayesi-Varan 2

19 Ekim’de bloguma bir yazı koymuştum Zeyno ile Tosi’nin Hikayesi. Ankara’daki evimizin sahibi Tosi’yi tanıştırmıştım size, hani şu çocukları pek sevmeyen, evde bir çocuk olduğu anda kaçarak evin en uzak köşesine saklanan, ailemize 6 yıl önce katılmış olan tüy torbamız…

Geçen hafta iş seyahatim dolayısıyla Ankara’daydık. Zeyno emin ellerde anneannesi ile güzel bir hafta geçirdi.
Zeyno’ya sadece hafta sonu için bile dayanamayan Tosi, baktı ki, geldik gitmiyoruz, 3. Günden sonra saklandığı delikten biraz çıkmaya başladı.
Annem ve Zeyno yatakta oynarken, ilk önce odanın içine girip en uzak köşeden onları izlemeye başlamış, sonra daha fazla dayanamayıp yatağa zıplamış (tabi yatağın en uzak köşesine). Aslında gerçekten çok uysal bir kedi, ama çocuklar sürekli onun tüylerini çektiği için korkuyor hayvan…
Ankara’dan ayrılmadan bir gün önce, deli Zeyna, Tosi’yi koltukta sıkıştırdı, önce biraz bakıştılar, sonra da Tosi, yaklaşık 30 saniye Zeyno’nun kendisini sevmesine izin verdi. Tabi deli Zeyna, hemen tüylere atılıp çekmeye başladığı için Tosi fırladı yukarı kaçtı. Ben tabi arkasından gidip gönlünü aldım hemen, “Zeynep kardeş, sen abisin” hikayesini yeniden anlattım ona, tüylerini taradım, hırladı hırladı, Zeynep’e küstüğü için düşen kuyruğu tekrar havadaki yerini aldı J
Neyse, aynı odadaki havayı bile solumayan Tosi ve Zeyno arasındaki ilk ilişkinin fotoları da bize güzel bir anı kaldı,,,



Tos: Bak Zeynep, ben az bulunan cinsten bir İran kedisiyim. Tüylerim uzun ve parlak, seni doğduğun günden beri tanıyorum, o yüzden tüylerime dokunmana izin verebilirim. Zaten annem Cavidan seni çok seviyor. Sen gelince içi neşe doluyor,bana daha fazla konserve mama veriyor :)
Zeynep: Tosi abi, çok babacan bir yüzün var, seni yalamak istiyorummmm, izin verir misin???


anneeee, ne kadar yumuşakkkk, ben de böyle tüylerim olsun istiyorum,,, zaten tatlıyım, o zaman daha tatlı olurum, ilerde de babam epilasyona gönderir beni :)


 Tosiiii bak iki elimi birden kullanabildiğim nadir anlardan biri bu,,, çok heyecanlandım, dayanamıycam çekicem galibaaa,,,,



dur Tosi yaaa kaçmaaaaa, bir kez yalayım bırakıcam valla :)


Tosi abi, seninle barıştığımza çok sevindim, seni kendime çok yakın buluyorum, bu evdeki tek 4 ayaklı biziz, herkes 2 tane ayağının üzerinde duruyor, ben galiba, en çok seni sevicemmmm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder