25 Eylül 2013 Çarşamba

Okul önü pozumuz :))


Okula alışıyorlar, alışacaklar derken, bu sabah Zeyno ve Beren böceğinin okul kapısı önündeki pozları:))

Okula gelir gelmez, zeyno attı bir çığlık, 'berennnnn, okula geldik, oleyyyy', Nihal ve ben kulaklarımıza inanamadık sabah sabah, sanki her gün sabah gözler dolu dolu ayrılan o değil, mahalledeki diğer çocuklar :)))

Kapıdan uğurladık ikisini, Neşe ablalarının kucağında girdiler içeri, valla öğretmenleri biraz alınacak ama Zeyno'nun okuldaki favorisi Neşe hanım, sürekli kadının peşinden koşup, 'neşeee, çişimi yaptım, bezimi değiştir' deyip duruyor, herhalde kreşin kemdi boyuna göre olan tuvaletlerine oturmak hoşuna gidiyor... Haftasonu evde yine koşturdu beni peşinden, 'anne bezimi değiştirmez, neşe değiştirebilir' diyor bana:))) ulen Zeyno, Neşe'de kim oluyor, 2 yıldır kaç bez değiştirdim ne sen sor ne ben söyliyim, iki günde 'en hızlı bez değiştiren anne', 'her pozisyonda bez değiştirebilen anne', 'kafası üstünde duran çocuğun altını tek elle değiştirebilen anne' ünvanlarımı öyle kolay kolay kimselere kaptırmam haberin olsun :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder