16 Ekim 2013 Çarşamba

Zeyno'nun ağzından son inciler... unutulmasınlar...

okulda bir şarkı öğrenmiş, kendi kendine mırıldanıyor.

Zeyno: babababababa, lalalalala.... anne sen de söyleeee
Annesi: bababa, lalalala....
Zeyno: aaaa anne sen de öğrendin...
Annesi: evet Zeyno öğrendim...
Zeyno: anne ben de öğrendim
Zeyno: anne, biz öğrendik!!!!

(sözcükler bitti, cümleler bitti, sıra fiil çekimlerine geldi) :)))

Alanya'da tatilimiz tosi ile birlikte geçiyor, yazık hayvan gündüz Zeyno'dan kaçmak için uyuyor, gece uyanıp, evin içinde geziyor :)

Zeyno: anne, tosi bizi duyamaz, ÇÜNKÜ uyuyor, ışığı açayım uyansın, aaaa uyanmadı :)

hayatımızda bir ÇÜNKÜ dönemi başladı, bakalım nereye kadar devam edecek... geçen gün, yiyemem ÇÜNKÜ istemedim dedi mesela :)

Geçen bayramdan beri, odasında tek başına uyumuyor, anne otur otur diye ağlayıp duruyor, bu bayram Ferber'e geri dönelim biraz diye denemelere başladım... Odasına koyuyorum, yatağa yatırıyorum, annecim ben seni kapının önünde bekliyorum, birşey olursa çağır beni diyorum.

Zeyno :anne geeeeel.
Annesi: geldim annecim efendim
Zeyno: çişim geldi
Annesi: bezine yapabilirsin Zeyno
Zeyno: tamam git
Zeyno :anne geeeeel.
Annesi: geldim annecim efendim
Zeyno: kakam geldi
Annesi: hayır Zeyno gelmedi, az önce yaptın
Zeyno: tamam git
Zeyno :anne geeeeel.
Annesi: geldim annecim efendim
Zeyno: anne, kakam azıcık geldi, sonra gitti
Annesi: ne güzel Zeyno, hadi uyu
Zeyno :anne geeeeel.
Annesi: geldim annecim efendim
Zeyno: emziğim yere düştü
Annesi: al anecim, yıkadım, hadi uyu artık
Zeyno :anne lütfen odamdan çıkma, sen de otur!!!!!

al sana Ferber :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder