24 Nisan 2014 Perşembe

Zeyno @pepsicococoooo



23 nisan’da hem İlker’in hem benim şirketimiz çocuklar için bir şenlik düzenledi, ama bizim şirket 5 yaş itibariyle çocukları kabul ettiğini söyledi, Pepsi öyle bir şart koymayınca, Zeyno’da babasıyla şirketin yolunu tuttu bugün.

Sabah evden çıkarken teyzesine günün planına yaparken, aynen şunları söyledim. Saat 11:30 gibi yemeğini yedirin, 12’de yatağına yatırım, uyumasa bile 2’ye kadar yatsın yatakta, almayın, orada dinlensin dedim, saat 2:30’da babası gelip alacak evden.




Saat 12’de yatmış yatağa uyumuyor, teyzesi uyu diyor, uyumuyor, niye uyumuyorsun demiş teyzesi, “annem yatsın uyumasın isterse dedi” ya demiş , bir de “uyursa işe gidemezmiş”  canım benim heyecandan uyuyamadı herhalde… Çok ama çok eğlenmiş şirkette, yavrum şirketi böyle eğlenceli bir yer sanıyor işte…  14 tane misket köfte yemiş, 2 tane çikolata yemiş, çilekli dondurmayı sevmemiş, dışındaki çikolatayı yemiş… Lolipopları babasına vermiş, bunlar babalar için demiş, hediye verilen stickerları heyecanla almış,,, babasının masasında oturup, çizimler yapmış, doya doya karıştırmış…

Akşam benimle buluştuklarında hala heyecanı geçmemişti, resimlerini heyecanlı heyecanlı gösterdi bana. En çok aklında Minnie kostümü giymiş abla ve sihirbazın beyaz küçük tavşanı kalmış (tabi yavrum sihirbazlık numaralarını anlamamış), eee tabi söylememe gerek yok, tabi ki yüzünü de kedi kız olarak boyatmış  acaba bu kedi kız takıntısı ne zaman geçecek...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder