14 Ekim 2011 Cuma

Emmiyor :(

Zeynep bebek çok tembel :(

Tüm çabalarımıza rağmen emmiyor, emmiyor, emmiyor :(

Emzirmeye çalışırken sürekli ağlıyor, sonra yorgun düşüyor ve uyuyakalıyordu.İlk 15 gün yeniden sarılık olma ihtimali olduğu için sürekli beslemeye çalıştık. Annem benim sağdığım sütü önceleri kaşıkla veriyordu, ancak kaşıkla çok fazla israf ediyorduk sütü. Doktorumuz Aylin hanımın tüm uyarılarına rağmen, birkaç kere sırf beslensin diye biberon denedik.

Biberonla lıkır lıkır içti sütü :(

Zeyno şuanda 55 günlük ve beni emmeyi tamamen bıraktı. Şuanda sütümü sağıyorum, ve biberonla besleniyor. Sadece anne sütü ne kadar yetecek bilmiyorum, ama yettiği yere kadar elimden geleni yapacağım.

Philips avent'in süt sağma makinesini kullanıyorum.Alırken ne kadar pahalı olduğunu düşünmüştüm, şimdi ise vazgeçilmez bir parçam oldu benim.

Tabi makinenin vakumu bebek kadar güçlü değil, bu yüzden sütümü arttırmıyor. Ama ben sütüm artsın diye, hergün 3 litre su içiyorum, 2-3 bardak rezene-kimyon-anason-ısırgan karışımı çay içiyorum, 1 tane promalt içiyorum.... İlk günler Humana still tea içmiştim ama bence kötü çemen kokusundan başka birşey yok. Promalt kesinlikle çok etkili birşey. Şimdi birde GNC'den bira mayası tableti aldım, onu içmeye başlayacağım. Zeyno şuanda 3 saatte 1, 100ml süt içiyor, bu cumartesi günü 3.800 gr olmuştu, yani 45 günde 2.500 gramdan 3.800 grama çıktı.

Biz başından beri Philips Aventin biberonlarını kullanıyoruz. Cumartesi günü hastenede bir bayan medela'nın calma modeli biberonunu kullanıyordu, bebeği hem onu emiyormuş, hem de biberonu alıyormuş (20 günlüktü). bu biberonun özelliği emmeden akmıyor olması. Bende hemen sipariş verdim internetten.Dün geldi biberon, Zeynep hanım maşallah lıkır lıkır emdi :) yani benim kızıma anne memesi olmasında ne olursa olsun :)

Ama pes etmek yok, ben hergün, bağırsa da, ağlasa da 5-10 dakika anne memesi vermeye çalışıyorum. Kesinlikle almıyor, çığlık kıyamet bağırıyor, ama olsun, belki bir gün hatasının farkına varır ve beni emmeye başlar :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder