30 Ekim 2011 Pazar

H&M Baby

Eskiden kendime alış-veriş yapmaya bayılırdım, şimdi işim gücüm Zeyno'yu giydirmek. Zeyno daha doğmadan (5,5 aylık hamileyken) Amerika'ya gittik ve 1 yıllık alış-verişinin tamamını yaptık. Amerika gerçekten alış-veriş cenneti bir yer.

1 yıllık alış-verişini yaptık diyorum ama ihtiyaç biter mi, yada biz kadın milleti için ihtiyaç biter mi demeli :)

En son keşfim H&M Baby. Belki daha önce gelmiştir ama ben bugün fark ettim ki, H&M Baby Türkiye'ye gelmiş.

H&M'in stilini-tarzını çok severim ben. Daha Türkiye'ye gelmeden önce de yurt dışında gördüğüm yerlerde mutlaka uğrar alış-veriş yapardım. Şimdi artık sonunda Türkiye'de ve ben yine sık sık uğruyorum.(uğruyordum demeli aslında, hamile kaldığımdan beri, H&M hamile giyim henüz Türkiye'ye gelmemiş olduğu için-ki bu arada bu sezon hamile giyimi de Türkiye'ye gelmiş-hiç girmedim mağazaya, doğumdan beri de henüz hiç kilo verememiş olduğum için hala alış-veriş yapmıyorum)

Bugün Cepa'da "Sale" yazısını görünce hadi bir bakalım diye girdik içeriye :)

Aman Allah'ım o da ne, kocaman bir baby kısmı var. Hem de 0-1 ay, 1-2 ay- 2-4 ay gibi seçenekler ile. Bu gerçekten bizim için çok önemli, çünkü Zeyno çok minyon bir bebek. 2.ayımıza giriyoruz ama daha yeni 0-3 ay kıyafetler giymeye başladık. Hatta hala bazı 0-3 aylar büyük oluyor bize. Hiç sevmiyorum Zeyno'ya büyük şeyler giydirmeyi.

Bugün 2-4 ay kısmından Zeyno'ya çok tatlı elbise ve gömlekler aldık. Ayrıca bir de yazlık kısmın indirim bölümünden birkaç tane gömlek ve t-shirt aldım.

I love shopping yaaaaaa :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder