1 Ağustos 2012 Çarşamba

Kitap oneri

Zeyno'ya hamile kaldigim donemde de,dogduktan sonra da bir suru kitap okudum.  Hala her d&r ziyaretimde en uzun zamani cocuk gelisimi kitaplari bolumunde geciriyorum. Bazen cok okumak biraz kafa karistirsa da yine de seviyorum okumak sart diye dusunuyorum.

Dogum yaptigim ilk gunler, okudugum bir kitap vardi " merhaba bebek" yazari Sinem Olcay Kademoglu konusur gibi bir uslupla cok guzel yazmis kitabi. Bir cirpida okudum bitirdim, kitapta ozellikle cocuga uyku ile ilgili bir uyku arkadasi edindirilmesinin oneminden bahsediyordu, biz de hemen almistik ;) bir ise yaradi mi bilmiyorum ama bence konsept olarak cok dogru


Simdi yine ayni yazarin 1-3 yas cocuk gelisimi ile ilgili bir kitabini okuyorum, daha ilk sayfalarindayim ama yine cok surukleyici oldugu belli olan bir kitap.
Siddetle tavsiye ediyorum,,,













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder