12 Mart 2013 Salı

41 kere maşallah akşamı

Aslında amaç 40 uçurmaktı ama Baba'ların katılamaması sebebiyle 40 yıllık geleneği değiştirdik, 41 kere maşallah akşamı yaptık :)

Eda, Zeyno'nun birazcık daha büyümüş olmasına sevindi, ikisi beraber Ali'yi kıskandılar... Oğluşumuz da baldan tatlı, mis gibi süt kokuları yaydı akşam boyu evimize...güzel kokusunu bırakıp gitti...

Sevgili Ali,
Sana bir kese yaptım,
İçine bir yumurta attım, karnın hep tok olsun diye,
Birkaç şeker koydum, annen baban gibi tatlı dilli olasın diye
Demir paralar koydum, karakteri demir gibi sağlam biri olasın diye
Bembeyaz iplik koydum, beyaz saçli bir dede olup torun torba içinde bir hayat süresin diye,
Bir de küçük bir hediye aldım, kuleleri dikip dikip dökdükçe bizi hatırla diye...

Hayatımıza hoşgeldin güzel oğlum...


Ps: zeyno ile uyumadan önce yaptığımız uyku seansına Eda'da katıldı, biri bir kucağımda diğeri öbüründe bana kitap okuttular:)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder