29 Mart 2013 Cuma

Sonunda teçhizat tamam gündelik temizliğe gidebiliriz :)

Sanırım her çocuk bu dönemde biraz ev işlerine meraklı oluyor. Zeynonun elinden düşmüyor bez, en sevdiği oyuncağı konuşan süpürgesi. Sabahtan akşama evi süpürüp duruyor.

Epey bir zaman önce Eda'da vileda görmüştük ama ben bulamadım aynısından. Sonra Smyk'da gördüm, alayım diyene kadar birkaç günde bitmiş stoğu getiremediler bir türlü. En son Ankara'da bir oyuncakçı da vileda'nin kendi markalı oyuncak takımını gördüm ama 80tl dedi adam, yok artık dedim, yahu ben eve o kadar para verip vileda almadım daha :)

Neyse efendim uçar oyuncak yapmış, dia'da almış kapımızın önüne kadar getirmiş, hem de sadece 5tl :)))

Valla bezimiz elimizden düşmüyordu, süpürge önde Zeyno arkada tüm evi dolaşıp duruyorlardı, şimdi bir de vileda yapar tamam olur :)))

Teçhizat tamam, gündelik temizliğe başlayabiliriz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder