29 Temmuz 2014 Salı

Her çocuk yazlıkta büyümeli bence...



Ben yazlik isine cok karsi olanlardandim, ozellikle 20li yaslarda çalışmaya başlayıp yılda 14 iş günü izne talim olanlardan olunca saçma geliyordu yazlığa gitme işi, ama bu yaz Zeyno'yu yazlıkta görünce değişti düşüncelerim, bence her çocuk (mümkünse eğer)yazlıkta büyümeli, yaz arkadaşları olmalı, hava kararana kadar sokaklarda olmanın tadını çıkarmalı... 

Zeyno daha bütün bunları yapamıyor tabi ama eminim seneye bizden tamamen ayrı takılacak burada, bisiklete binip paten kayacak sokaklarda... İçim rahat bir şekilde ekmek almaya markete bile göndereceğim onu :))  (geçen gün dedesi  karşıdaki bakkala git ekmek al bize dedi, şaşırdı, ben nasıl gideyim kaybolurum dedi; korkak tavuk) :)))


Dün akşam 9da sitenin sahil kenarındaki parkındaydık ve 5-15 yaş arası değişik gruplar halinde o kadar çok çocuk vardı ki sahilde, kumsalda, parkta ve tabi bir de bizim gibi 1-4 yaş civarı ebeveynli grup :))



5 yaş civarı olanlar parkta kendi kendilerine oynarken, daha büyükler sessiz film oynuyordu kumsalda şezlonglarda, daha da büyükler çimlere yayılmış gitar çalıyordu (aklıma birden nerede olursak olalım söylediğimiz akdeeeenizzzzz akşamları şarkısı geldi, acaba söylüyorlar mıdır hala), kızlı erkekli güzel güzel giyinilmiş (ben geldiğimden beri 3 gündür akşamları aynı elbiseyi giyiyor olabilirim) :)), muhtemelen bir grup yaz aşkı olmuş kıvamda, pek çoğu aileden gizli sigaraları tüttürüyor, biraları içiyordu (bu bir dejavu olsa gerek) ;))


Benim 5-6 yaş civarına kadar tüm yazlarım yalovada bu sitede geçti, sonra 14 yaşına kadar altınoluk var, hayatımın en unutulmaz en güzel yazları, ve sonrası Alanya, evet o da güzeldi gerçekten, ama 18-20 yaşına kadar, sonra biraz kabak tadı vermeye başladı...



Velhasıl kelam Zeyno yazlık bebesi olsun istiyorum, tüm yaz ayları koşup geldiği, kışları hasretle beklediği, yaz boyu keyfine doya doya vardığı bir yaz evimiz olsun istiyorum... 


Eyyyy Yalova seni gerçekten seviyorum ama denizin temiz değil kardeşim... Şöyle hem istanbula yakın olacak(kendi evimizden yalovadaki evimize tam 2 saatte geliyoruz, hem de sadece metro ve feribot kullanarak), hem denizi güzel olacak, hem güvenli olacak, bir yazlık arayışım bu kış boyu devam edecek...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder