30 Temmuz 2014 Çarşamba

Monologa bak hizaya gel :))

Dün akşam saat yine 10'u vurmuş, Zeyno hala uyumuyor ayakta, resmen tatil modunda, öğle uykusu tamamen bitti, sabah 09:30'da kalkıyor,  akşam 10'dan önce uyuduğu yok, üstelikte anneanne ile kural felan kalmamış, aynı yatakta yatıyorlar, neymiş burası yaz eviymiş, burada böyle olurmuş :(( istanbula dönünce bu kurallar nasıl yeniden işlemeye başlayacak bilmiyorum, üstelikte Can'ın doğumuna çok az kalmışken :( şimdi ona yeniden koymaya çalışacağımız kuralları bebeğin gelişine bağlamasını istemiyorum, o yüzden düzen aynen devam etsin istiyordum, ama anneannemiz kural koyunca Zeyno onu daha az sevecek zannediyor :((

Dün akşam yattı büyük yatağa, bende kapının önünde yeşil bir sallanır sandalye var ona oturdum, arkama ışık aldım ki kitap okuyabileyim diye, Zeyno sen o yatakta yat, ben burada oturup sana kitap okuyacağım dedim, Zeyno'dan cümleler cümleler:

-Gel burayaaaaaa, sen de yat
-Sen yatarsan yatarım, yatmazsan ben de otururum
-Bak yatmadın, kalkıyorum ona göre ( hani haber veriyor, sonra niye kalktın deme diye)
-Al işte kalktım, sen yatarsan yatarım dedim, sen oturursan otururum, kurallar böyledir (alla alla ne zaman koyduysak bu kuralları)
-(anne dayanamaz yatar) bak yattın aferim, gel öpeyim seni 3 kere-5 kere :)) hadi şimdi ayı kitabını oku bana, sonra da uyumam uyumam'ı okursun, ondan sonra da şunları oku( yaklaşık 10 tane daha kitap) sonra uyuruz tamam mı? Yoksa uyumam :)))

Benim arada tek bir cümlem yok, gülmekten başka elimden birşey gelmiyor,  tabi uyku saati de 11'i buluyor :((

Bu da akşamki ruh halim en sonunda :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder