20 Aralık 2011 Salı

Süt pompam

Sonunda dayanamadı,bozuldu :)

İçindeki kitapçığında kullanım ömrü 7 yil diyor ama bizimki 4 ayda mefta oldu. Normalde elektronik birsey almadan önce internetin altını üstüne getiren ben, sabahın köründe soluğu e-bebek'te aldım. Şimdi iyi ki bozulmuş pompa diyorum cunku meger benim makina son zamanlarda iyi pompalamiyor, çekerek canımı çok acitiyormus. Ben de sutum artik azalıyor diye üzülüyordum.

Yine philips avent'in aynı modelini aldım. Yeni makinam hem canimi acitmiyor hem de sutumu daha bol çıkarıyor.(hoş annem kabul etmiyor ve aşûre yediğim için sütümün arttigini iddia ediyor ama) :)

Canım annemle-babam yılbaşı hediyen olarak kabul et diyor ama kabul etmiyorum, o benim degil Zeynep'in yeni yıl hediyesi diyorum. Haksız miyim ama? ;)

1 yorum:

  1. Aslında anneniz yanılıyor olabilir. Gerci asuredeki tarcin, bugday sutu artirir diye bilinen gıdalar ama avent pompadaki masaj yaprakları sut kanallarına masaj yaptigindan let down refleksinizi calistiriyor ve sutunuz daha cok salgilaniyor. Anneniz inanmazsa burayı gosterin ona: http://www.philips.com.tr/c/avent-bebek-emzirme/31988/cat/

    Size miniginize ve annenize sevgiler, iyi yıllar :)

    YanıtlaSil