28 Aralık 2011 Çarşamba

Zeyno’nun Kankaları Gelmiş, Hoşgelmiş,,,

Zeyno’nun kankaları gelmiş, hoş gelmiş,,,”miş” diyorum, çünkü Zeyno’nun eve misafir geldiğinden haberi yok.  Artık gündüz uykularını iyice bıraktığımız için akşam 7’de bir uyuyor gece 12’ye kadar top atılsa uyanmıyor.
Komşular ile epeydir görüşemiyorduk, şöyle güzel bir balık akşamı yaptık. Tabi herkes çalışınca toparlanmak akşam 8’i geçti. Ece ve Beroş o gün biraz uykusuz kaldılar, ama biz büyükler çok güzel bir akşam geçirdik.
Bu güzel akşamın bir tekrarını yarın Beren’in malikanesinde tekrar yaşayacağız inşallah. Hep beraber güzel bir yılbaşı yemeği yiyeceğiz.
Güzel akşamımızdan pozlar aşağıdadır.

Şu babamın saçını başını yolayım da bir rahat edeyim. İleride erkek arkadaşım olunca o da benim saçlarımı yolabilir :)

ohhhhh şöyle gözlerini de yukarı doğru çekeyim, iyice çirkin olsun...

 yaaa dur baba yaaa, iyiyim ben böyle senin tepende...

hopppp, attı beni aşağıya,,, Allah'tan bu yastıklar kuş tüyü :)) 

yaaaa üfff Ece amma şımardı, ben bugün çok akıllıyım,,, 

masayı silip süpürdükten sonra :) 

saklambaç oynayalım mı??? 

 Apo kocama ne yapıyorsunnnnnn????


Beren'le Ece mi oynuyor, yoksa Ayda ve Nihal mi acaba :) 

şu Beren'in gözleri çok güzel, parmağımı sokayım da görsün gününü :) 

anne ellerimi bırak, saçlarını yolmak istiyorum Beren'in :) 

yaaa şu Ece ile aynı şapkadan almışlar bana,,, babama söylüyorum ben de olan başkasında olmasın diyorum, anlamıyor adam yaaa, bir de tükkanı olacak!

üfff illa bir poz çektirmek istiyorlar, gel Ece gülelim bari :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder