24 Şubat 2013 Pazar

İlk tiyatro deneyimimiz; Çirkin ördek yavrusu

Ece aradı cumartesi sabah hadi dedi miskinlik yapmak yok, kuzulara bilet aldım tiyatroya gidiyoruz, tam da gün ortası, ama yoktu planımız doğrusu.... Tüm günün planını yaptık, zeyno'yu arabada uyutmaya karar verip kendimizi dışarı attık, diğer şekilde uyuyup uyanması 2'yi geçecekti ve tiyatroyu kaçıracaktık...

Acaba ne tepki verecek diye biraz heyecanlanıp azıcıkta telaşlanıp bindik arabaya, attık kendimizi tiyatroya, eda çok özlemiş neyso'sunu her gördüğünde ne kadar büyüdüğünü ölçüyor, evet neyno biraz büyümüş diyor...

Asıl büyüyen kendisi, 10 gün sonra 3 yaşına giriyor ilk göz ağrım... Bir dillenmiş bir dillenmiş... İçeriye girdiğimiz 3. dakika felandı, Edacım ayakkabılarına bayıldım çok güzeller dedim, lafı yapıştırdı çok bilmiş, ben de senin küpelerine bayıldım, yıldız şeklinde çok severim dedi:) teyzecim hemen çıkarıp sana vereyim dedim, yok dedi istemem şimdi, senin kıyafetinle yakışmış, bugün tak sonra getir :))) tam bir fırlama oldu böcek, ama kameralara küsmüş, gün boyu güzel bir poz vermek istemedi...

Neyse gel gelelim oyuna, kenter tiyatrosuna gittik, çirkin ördek yavrusu oyununa, yumurtalar karıştığı için ördekler ile birlikte dünyaya gelen ama aslından güzel siyah bir kuğunun hikayesi... Tam 1 saat sürdü oyun, 5 yaşın altındaki çocukları balkondan izletiyorlarmış, yerimizi aldık balkonda... Tüm montları koyduk bizim güdüğün altına, yükselttik onu biraz daha... Birşeyler olacağını fark etti, sabırla bekledi, oyun başlayınca çok heyecanlandı, sözlü kısımlarından sıkıldı, müziklere el çırptı, ama kesinlikle çok güzel bir aktivite yapmış oldu...

Çıkışta tüm ördek ve kuğular bizi karşıladı, tek tek fotoğaf çektirdik hepsiyle... Yine geleceğiz, hep geleceğiz sözleri ile ayrıldık salondan...

Delicatessen'de müthiş browni ile sonlandırdık bu etkinliği,,, yine yapalım hep yapalımmm,,,

http://www.kentertiyatrosu.org/icerik.asp?IcerikID=40&L=1












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder