1 Ocak 2012 Pazar

4 gün 4 gece yeni yıl kutlamaları-Varan 2- Tosun Efe ve Çiroz Zeyno

Zeyno’nun 4 gün 4 gece sürecek yeni yıl kutlamalarından ikincisini çok sevdiğimiz dostlarımız Yaman’lar ile yaptık. Bizim damat adayımız tosunum Efe biz geliyoruz diye papyon takmak istemiş, ancak ense biraz kalın olunca iliklenmemiş J
Yeni yıl kutlamalarımız çerçevesinde peynir fondü yapmak istedik ama fondüyü yapamadık YAKTIK :)Hatta öyle ki evi bile yakıyorduk az daha. Geçen seneden kalan jelin mağduru olduk. “Ya Altan bu fondünün altı biraz kısılmıyor mu?” dememden saniyeler sonra ateş coştu ve birden yükselmeye ve yayılmaya başladı. Yemek masasının üzerindeki lambaya kadar yükseldi ateşin boyu, Altan baba koştu ıslak havlu getirdi. Ben koltukta uyuyan Zeyno’yu içeri kaçırdım, içerde Efe’nin altını değiştirmeye çalışan Dudu saniyeler içinde olanlara inanamadı. Güner teyzenin el emeği göz nuru yılbaşı masa örtümüz yandı, bir de canııımmm peynirler, ama biz yine de dibine kadar yedik peyniri. Eeee ne de olsa biz çocuk da yaparız, fondü de yaparız, hatta yapmakla kalmayıp, YAKARIZ BİLE.
Önce Zeyno saat 9 gibi bayıldı, ardından tosun 10 civarında uyudu. Biz de sohbet muhabbet güzel bir akşam geçirdik.
Duygu ve Altan bize yıl boyu elimizde olacak bir hediye almışlar. Prof. Dr. Sabiha Paktuna’nın bana seni anlat anne ve baba kitapları. 1 Ocak’tan itibaren hergün, o günle ilgili sorulara cevap vereceğiz. (örnek sorular: babana en çok hangi yalanı söyledin, ilk kimden hoşlandın…) bakalım şimdiden çok heyecanlıyım, bizim için de güzel bir anı olacak.
Sevgili Güner teyzem,Zeyno’ya noel anne, Efe’ye de noel baba kostümü almış, ama kuzular kostümleri giyemeden uyudular J
Sevgili Yamanlar, biz bu fondü işini tam beceremedik, en iyisi gidip yerinde inceleyelim. Dudu turizm, 2012 yılına 6 kişilik bir İsviçre tur ayarlasan mı acaba diyorum J  Yeni yılda da hep beraber gülebilmek dileğiyle :)



ohhhhh bu mamaroo ne rahat birşeymiş böyle, şu tosun Efe bir an önce 12 kg olsun da bana kalsın bu :))

baba bak valla ben yüz vermiyorum, Altan amca Efe'yi üstüme salıyor...

bak baba inanmıyorsan bak, ben nasıl da geri çekiyorum kendimi...

babacım tosun Efe yapıştı yakama, illa benim olacaksın diyor, ama sen merak etme, ben ona yapacağımı biliyorum :)


bak baba çıktım tepesine oturdum adamın,ama adam tosun gibi, bana mısın demiyor :(
ohhhh Deli Zeyna'm seni başına tac ederim ben :)


canım annem-canım babam sizi çok seviyorum, çok güzelsiniz :)
üfff çıktık adamın tepesine oturduk, bari şöyle yan yana bir poz verelim de ayıp olmasın :)


kızınızı çok seviyorum, size anne diyebilir miyim? valla siz geleceksiniz diye papyon taktım, ama ensem çok kalın o yüzden düğmem kapanmadı :))
yaaaa anne bırak şu tosunu yaaaa, gel beraber poz verelimmmmm :)

yaaaa baba güldürme beni, gülerken ağzım yamuk çıkıyor :)))

ÇOCUKLAR UYUSUN VE BAŞLASIN EĞLENCEEEEE :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder